top of page

Kriminel undulat?

Dagens krimi opdatering fra familien Minizoo:

For noget tid siden lykkedes det vores hemmelige reporter at filme bandemedlemmet Madicken fra den kriminelle bande Flyveøglerne. På filmen ses Madicken i færd med at træne med kniv. Hun flygtede da hun opdagede vores hemmelige reporter.



Madicken griner højlydt (sidste billede) og udtaler: "Jeg elsker rygter. Jeg er hverken skyldig

i mord eller uagtsom fugle drab, men det er dog rigtigt at jeg dyppede næbbet lidt for dybt i grøntskålen i går aftes." Her til morgen bliver hun fundet i buret farvet rød i ansigtet og på brystet.

Madicken griner højlydt (sidste billede) og udtaler: "Jeg elsker rygter. Jeg er hverken skyldigi mord eller uagtsom fugle drab, men det er dog rigtigt at jeg dyppede næbbet lidt for dybt i grøntskålen i går aftes." Her til morgen bliver hun fundet i buret farvet rød i ansigtet og på brystet.

"Vi er derfor med både næb og klør gået i gang med en størrere og dybdegående efterforskning" udtaler Politiets (sp)indsatsleder Møgøre P. Otesen.

En hemmelig kilde siger til Minizoo at han sidst så Madicken med en ekstra fjer på og at hun var i selskab med anden undulat, som han ikke set siden.

Madicken griner højlydt (sidste billede) og udtaler: "Jeg elsker rygter. Jeg er hverken skyldig i mord eller uagtsom fugle drab, men det er dog rigtigt at jeg dyppede næbbet lidt for dybt i grøntskålen i går aftes." Hun kigger op, slår ud med vingerne og forsætter: "Det eneste kriminelle jeg kan være skyldig i, er at fiske rødbeder uden den fornødne tilladelse." Hvor efter hun flyver videre ud på eventyr.




Recent Posts

See All

Comments


bottom of page